loading...
وب سایت جهانی پیام نبی - وهابیت-داعش
ناشناس بازدید : 6 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

شیعه نیوز:

 

به گزارش «شیعه نیوز»، لابد اگر تصویر زیر به وسیله خبرگزاری ها و سایت های مخالف نظام سوریه و همگام با عناصر سلفی گرفته می شد زیر آن نوشته می شد : روافض تکفیری حزب الله ، شهر صیدانا و دیر الشیروبیم را اشغال کردند.

 

حقیقت این تصویر این است که رزمندگان حزب الله دیروز به یاری مردم شهر تاریخی صیدانا و دفاع از دیر الشیروبیم شتافتند ، مکانی که عناصر وهابیت قصد داشتند آن را اشغال کنند اما ارتش سوری به همراه نیروهای دفاع ملی و مردم شهر و رزمندگان حزب الله با دفاع جانانه خود مانع این کار شدند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 5 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

فضل شاکر در ابتدا یک خواننده بود اما پس از صدور فتوای جهاد در سوریه و با حمایت جریانهای سلفی وهابی و افراطی پشتیبانی خود را از تروریستهای مخالف نظام سوریه اعلام کرد و به مبلغ تکفیری و عامل فتنه در لبنان "احمد الاسیر" پیوست. وی در پی پیوستن به گروهک تروریست های افراطی ، در خصوص چندین پرونده جنجالی قتل و آشوب مورد اتهام است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 15 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

اسلام دین عفت، پاکدامنی و تقوی است و هر گونه لذت جنسی را که خارج از مقررات اسلامی باشد، حرام اعلام کرد است؛ چنانچه خداوند در توصیف مؤمنان می‌فرماید: «وَ الَّذِینَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ. إِلَّا عَلىَ أَزْوَاجِهِمْ أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانهُمْ فَإِنهَّمْ غَیرْ مَلُومِینَ.فَمَنِ ابْتَغَى‏ وَرَاءَ ذَالِکَ فَأُوْلَئکَ هُمُ الْعَادُون‏. المؤمنون 5 ـ 7.»

و آنها که دامان خود را (از آلوده‏‌شدن به بى‏‌عفتى) حفظ مى‏‌کنند. تنها آمیزش جنسى با همسران و کنیزانشان دارند، که در بهره‌‏گیرى از آنان ملامت نمى‌‏شوند. و کسانى که غیر از این طریق را طلب کنند، تجاوزگرند!

اما متأسفانه در میان مذاهب اسلامی کسانی یافت می‌شوند که از این حد الهی تجاوز و اعمالی همچون استمناء و... را برای مردان و استفاده از آلت تناسلی مصنوعی را برای زنان حلال دانسته‌اند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

بسيارى از متفكران اسلامى معتقدند كه حركت «وهابيت تندرو» با ويژگى‏هاى اعتقادى، اخلاقى و عملى از جهاتى نوعى بازگشت به دوران جاهليت عرب است؛ زيرا بسيارى از خصائص آن دوران را با خود داشته و دارد.

 

دلائل و مدارك آنها را ذيلاً مى‏آوريم و داورى نهايى را به عهده خوانندگان مى‏گذاريم:

 

1. از بارزترين صفات عرب جاهلى خشونت و قساوت بى‏حساب بود، از كشتن انسان‏ها لذت مى‏بردند و ساليان دراز خونريزى در ميان آنها متوقف نمى‏شد.

در ذيل آيه 103 سوره آل عمران در تفاسير مختلف آمده است كه ميان دو قبيله «اوس» و «خزرج» جنگ‏هاى خونينى رخ داد كه 120 سال به طول انجاميد.

( جامع البيان، ج 4، ص 46؛ الدرالمنثور، ج 2، ص 61؛ تفسير البغوى، ج 1، ص 333؛ فتح القدير، ج 1، ص 369 و روح المعانى، ج 4، ص 19)

همچنين ابن اثير در تاريخ خود بيش از شصت جنگ مهمّ زمان جاهليت را نام مى‏برد كه در آنها هزاران تن كشته شدند. البته تعداد) كامل ابن اثير، ج 1، ص 448-321، طبع بيروت، دار احياء التراث العربى، 1408 ق(

جنگ‏هاى كوچك و بزرگ تا 1700 جنگ نيز ثبت شده است.( العرب قبل الاسلام، ص 128)

همچنين نقل شده است كه روزى پيامبرصلى الله وعليه وآله از بهشت و نعمت‏هاى آن سخن گفت، در اين ميان عربى جاهلى از آن حضرت پرسيد: آيا در آنجا جنگ و خونريزى وجود دارد؟ هنگامى كه پاسخ منفى شنيد، گفت: «إذَنْ لاخَيْرَ فيها؛ بنابراين، فايده‏اى ندارد!!». ( پيام امام اميرالمؤمنين، ج 2، ص 112)

آنها فرزندان خود را با دست خويش زنده زنده زير خاك مى‏كردند و به آن افتخار مى‏نمودند.

مفسران ذيل آيه 8 و 9 سوره تكوير «وَإِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ * بِأَىِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ» داستان‏هايى از زنده به گور كردن دختران توسط عرب جاهلى آورده‏اند.

( ر.ك: جامع البيان، ج 30، ص 91؛ تفسير ابن ابى‏حاتم، ج 10، ص 3403؛ تفسير قرطبى، ج 19، ص 233؛ تفسير ابن كثير، ج 2، ص 186 و ج 4، ص 510؛ تفسير آلوسى، ج 30، ص 54.)

به ادامه مطلب مراجعه کنید
ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

اشاره

پايه هاي سست وهابيت بنا نهاده شده تا بنيادهاي استوار اعتقادي اسلام را ريشه کن سازد؛ گوه اين ادعا آن است که مقتولان به دست وهابيون، تنها مسلماناني موحد هستند که به يگانگي حق شهادت مي دهند و محمد (ص) را پيامبر او مي دانند و فقط به اين گناه کشته مي شوند که به مذهب اختراعي محمد بن عبدالوهاب تن نداده اند. اين شيوه ي تندروهايي به ظاهر مسلمان است که در برابر جنايت هاي صهيونيست ها در فلسطين و لبنان سکوت اختيار کرده اند و در عوض مسلمانان را به جرم زيارت قبر پيامبر اسلام (ص) و توسل به اهل بيتش سر از تن جدا مي کنند. قتل، غارت، هتک حرمت و شرارت هاي اين فرقه ضاله سال هاست سايه به سايه مسلمانان را تعقيب مي کند و با حمايت آل سعود، در جهان ريشه مي دواند. نوشتار زير نيم نگاهي است به گوشه اي از جنايت هاي اين فرقه در قبال مسلمين و به ويژه شيعيان؛

مسلک وهابيت را محمد بن عبدالوهاب نجدي (متوفي 1206 ق) پديد آورد؛ اما به قطع مي توان ادعا کرد که اساس اعتقاد وهابيون را آرا و افکار ابن تيميه تشکيل مي دهد. ابن تيميه نيز، تحت تأثير احاديثي از احمد حنبل، پيشواي حنابله (متوفي 241ق) اعتقادات خود را شکل داده و از پيروان مذهب حنبلي به شمار مي آيد.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

جنايات وهابيان در مكه

در هشتم ماه محرم سال 1218 وهابيان سرانجام با تهديدو ارعاب فراوان وارد مكه معظم شدند و تمامي مسلمانان و اهالي مكه را كافر خواندند مادامي كه به فرقه ضاله وهابيت نپيوندند و عصر همان روز سعود حاكم وهابي ها گفت:فردا اين قبه و بارگاه ها و اين بت هايي را كه درست كرده ايد بدست خود ويران كنيد تا براي شما جز خدا معبودي نماند. صبح فردا وهابيان متحجر و خرافي به همراه مردم مكه كه از ترس وهابيان را همراهي مي كردند،بيل و كلنگ به دست راه افتادند و گنبدهاي زيادي را كه در گورستان مقلي بود با خاك يكسان كردند آن گاه گنبد زادگاه حضرت رسول و فاطمه زهرا و گنبد و بارگاه حضرت خديجه ام المؤمنين و عبد المطلب و حضرت ابوطالب را خراب كردند.در تاريخ حيرتي آمده:«وهابيان گنبد روي زمزم و نيز گنبدهايي را كه در اطراف كعبه قرار داشت ويران كردند.»

وهابيان تمام مكانهايي را كه مزار صالحان در آنها قرار داشت جستجو كردند و آنها را خراب نمودند.آنان موقع خراب كردن سرود مي خواندند و طبل مي زدند و آواز مي خواندند و در دشنام به صاحبان قبرها ره افراط مي سپردند و مي گفتند:«ان هي الا اسماء سميتموها» يعني اين ها نام هايي است كه شما از پيش خود در آورديد. سه روز نگذشت كه تمام آثار و اماكن تاريخي اسلام كه بيانگر فرهنگ و تمدن درخشان اسلامي بود ويران شد و از برگزاري نمازهاي متعدد در مسجد الحرام جلوگيري به عمل آمد و ذكر صلوات بر پيامبر و ذكر يا ارحم الراحمين پس از اذان جلوگيري نمودند و به علماي مكه دستور دادند كه عقايد و كتابهاي محمد بن عبدالوهاب را بر مردم تشريع نموده و كتاب «كشف الشبهات»او را تدريس کنند. و...

جنايات وهابيان در مدينه:

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 5 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

بچه دار شدن از راه دور!

 

ممكن است بر اثر كرامت يكى از اولياء با آنكه مسافت بين زن و شوهر زياد است آن دو به ديدار يكديگر رسيده باشند و از اين راه فرزندى به وجود آمده باشد.

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از جهان، برخي علماي وهابيت به ارائه فتواهاي عجيب شهره هستند اما اخيرا فتوايي منتشر شده که در نوع خود قابل تامل است؛ اگر مردى دخترش را كه در شرق جهان با وى زندگى مى كند به همسرى پسرى در آورد كه او در غرب جهان با پدرش زندگى مى كند و هيچگاه آن دو يكديگر را نبينند و از محل زندگى بيرون نروند، سپس شش ماه از ازدواج آنان بگذرد و آن دختر صاحب فرزند شود پدر او همان كسى خواهد بود كه در غرب دنيا زندگى مى كند، اگر چه هيچگاه همسرش را ملاقات نكرده و حتى نديده باشد.

همچنين اگر كسى را از لحظه عقد ازدواج به مدّت پنج سال زير نظر نگهبانان زندانى كنند، سپس آزاد شود و به منزلش برود و تعدادى فرزند در كنار همسرش ببيند همه آنان فرزندان وى خواهند بود اگر چه فرصت يك لحظه ديدار و ملاقات با همسرش را پس از عقد نداشته است. 

اين امر امكانش دور از واقعيّت نيست، زيرا ممكن است بر اثر كرامت يكى از اولياء با آنكه مسافت بين زن و شوهر زياد است آن دو به ديدار يكديگر رسيده باشند و از اين راه فرزندى به وجود آمده باشد

 

منبع: شيعه آنلاين

 

ترویج زنا با مجوزهای شرعی یا غیر شرعی؟؟!!

 

اگر مردى آلتش را در پارچه اى بپیچد، سپس با زنى نزدیکى کند ومنى اش را داخل رحم نریزد، نه غسل بر او واجب مى شود و نه حدّ زنا، و ضررى به عباداتش هم نمى زند.

این سخن از شخصى است بنام عبد القاهر تمیمى که سُبکى نویسنده کتاب طبقات الشافعیّة او را پیشوایى بزرگ وجلیل القدر و دانشمندى که آوازه علمى اش گیتى را فرا گرفته و علوم ودانشش به خراسان حمل مى‏‏شد معرّفى کرده است.

ابن نُجیم حنفى با یک درجه تخفیف همین فتوا را بگونه اى دیگر صادر کرده ومى گوید: اگر مردى آلتش را در پارچه اى بپیچد و با زنى نزدیکى کند پس اگر احساس لذّت کند و حرارت و گرماى درون را لمس کرد حجّ او باطل مى شود، وگر نه ضررى نخواهد داشت.

أبو حنیفه نیز گفته است: اگر مردى در برابر قرار داد ده درهم با مادرش ازدواج و نزدیکى نماید زناکار نخواهد بود و حدّ زناکار هم بر وى جارى نمى شود، و اگر مردى آلتش را در پارچه اى به پیچد و با زنى همبستر شود زناکار نیست و حدّ بر او جارى نمى شود.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

 

کاش یک شب شمع بودم در شب تار بقیع     تا سحر می‌سوختم چون قلب زوار بقیع 

 

کاش می‌شد مخفی از وهابیان سنگدل         می‌نهادم نیمه شب صورت به دیوار بقیع


عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) توسط فرقه وهابیت.


در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری قبرستان بقیع به عنوان مهم ترین قبرستان جهان اسلام که چهار تن از ائمه معصومین علیهم السلام در آن مدفون هستند به دست وهابیون سلفی تخریب شد.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

شيخ شمس الدين بوروبي يكي از مشهورترين رجال افتاء كشور الجزاير اعلام كرد كه يك خانم به او از شوهرش شكايت كرده به دليل اين كه شوهرش او را تهديد كرده است كه اكر دوست مرا شير ندهي طلاقت ميكنم .

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 2 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

وهابي ها جزء مسلمان هاي اهل تسنن به حساب مي آيند و قائل به امامت اهل بيت نيستند و بابيت و بهائيت ابتدا جزء مسلمانان بودند ولي بعدا ادعا کردند که با آمدن دين بهائيت و بابيت دوران دين اسلام پايان يافته است.
توضيح اين که: بهائيت انشعابى از بابيگرى است و بابيت انشعابى از شيخيگرى است.
در اوائل قرن نوزدهم شيخ احمد احسائى و سيد كاظم رشتى، مدعى رابطه مستقيم با امام زمان(عج) شدند و خود را واسطه ميان مردم مسلمان و آن حضرت معرفى كردند» از همين‏جا راه و رسم شيخى پديد آمد و جمعى از افراد ساده‏لوح و گروهى از فرصت‏طلب‏ها به آن گرايش پيدا كردند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

 

تعداد صفحات : 11

درباره ما
در این سایت قصد دارم تا شما را با وهابیون و شبکه وهابی و داعش و جنایاتشان بیشتر اشنا کنیم . با ما همراه باشید سال تاسیس : 1392/11/3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 1,491