loading...
وب سایت جهانی پیام نبی - وهابیت-داعش
ناشناس بازدید : 10 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

کارشناسان این شبکه ها برای اثبات دروغ های خود براحتی به تحریف آیات قرآن، حدیث، تفسیر، تاریخ، قانون اساسی جمهوری اسلامی و حتی فتاوای خود وهابیون نیز روی آورده اند تا مبادا تسلط پوچ آنان در برنامه هایشان زیر سوال برود.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از جام، شبکه های فارسی زبان وهابی مدعی تبلیغ اسلام هستند و مدعی در اختیار داشتن  افرادی به عنوان "کارشناس" هستند.این کارشناسان، مدعی تسلط بر علوم قرآن، حدیث، تفسیر و... می باشند اما تسلط آنان فقط در حد ذکر نام و عدم اطلاع آنان از محتوا است.کارشناسان این شبکه ها برای اثبات دروغ های خود  براحتی به تحریف آیات قرآن، حدیث، تفسیر، تاریخ، قانون اساسی جمهوری اسلامی و

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ناشناس بازدید : 5 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

رامی خوری نویسنده سرشناس جهان عرب در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی میدل ایست آنلاین منتشر شد سلفی ها را به لاشخورهایی تشبیه کرد که از کرامت عربی و نزاکت بشری گذارن می کنند.

به گزارش خبرآنلاین رامی خوری ریشه حضور گروههای ترورسیتی النصره، داعش و سایر گروه های سلفی و تکفیری در منطقه را به دو عامل نسبت داده است: عدم کفایت، ظلم، خشونت و فساد رژیمهای حاکم عرب بعلاوه تهاجم نظامی جنایتکارانه یا اشغال توسط اسرائیل، آمریکا، انگلیس،‌ روسیه و دیگر قدرتهای خارجی.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 1 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کنفرانس سلفی ها بر ضد شیعیان، با شرکت روحانیون وهابی و امرای مناطق مختلف عربستان در منطقه شرقی این کشور برگزار شد. به گزارش رجانیوز، در این کنفرانس که به ریاست بن جبرین از رهبران ارشد و افراطی وهابی های عربستان برگزار شد، شرکت کنندگان از ملک عبدالعزیز پادشاه عربستان خواستند تا مقابله با شیعیان و تخریب مساجد آنها را در دستور کار قرار دهد. در این نشست همچنین بن جبرین در سخنان کینه ورزانه ای از پادشاه عربستان خواست تا مانع از ورود آنچه«رافضه و شیعیان کافر» می خواند به مشاغل سیاسی و نظامی شود و اجازه ندهد تا آنان پستهایی را در دولت عربستان تصاحب کنند. بن جبرین در ادامه سخنان خود همچنین خواستار ادامه محدودیتها بر فرزندان شیعیان عربستان در دانشگاهها و مشاغل استخدامی اداری هم شد و این اقدامات را یکی از راههای نزدیک شدن به خداوند دانست! این وهابی تندرو در ادامه سخنان خود به شیعیان هشدار داد که به شعائر اسلامی پایبند باشند چرا که در غیر اینصورت جنگیدن با آنها واجب خواهد بود. بنابر این گزارش این سخنان با تایید سایر علمای وهابی حاضر در جلسه و امیر منطقه شرقی عربستان (مقام ارشد دولتی در منطقه ای که اکثریت شیعیان در آن مکان مستقرند) همراه شده است. گفتنی است اخیرا علمای تندروی وهابی در عربستان آزادی عمل فراوانی پیدا کرده اند و با الحان تند و کم سابقه ای شیعیان را به قتل و تجاوز به حقوق انسانی تهدید می کنند. این درحالیست که دولت عربستان در مقابل چنین اظهاراتی که عملا امنیت پرشمارترین گروه اقلیت از شهروندانش را به خطر می اندازد، سکوت کامل اختیار کرده است.

 

ناشناس بازدید : 5 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)
افراد فوق در مناطق سنی نشین اقدام به تبلیغ و جذب نیرو نموده و از بین تازه جذبی ها ، اشخاص را تحت نام ((امیر جماعت)) انتخاب می نمایند که به عنوان رابط اصلی فرقه در منطقه خواهند بود .
جوان: به تازگی چند تن از سران فرقه ضاله سلفیت که از اتباع عراقی می باشند به منظور جذب نیرو وارد کشور شده و در شهرهای مرزی کشور به فعالیت جذبی مشغول می باشند.

افراد فوق در مناطق سنی نشین اقدام به تبلیغ و جذب نیرو نموده و از بین تازه جذبی ها ، اشخاص را تحت نام ((امیر جماعت)) انتخاب می نمایند که به عنوان رابط اصلی فرقه در منطقه خواهند بود .
ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

سلفیه مکتبی است که طرز فکر و عمل پاره‌ای از صحابه، تابعان و تابعان آنها را حجتی شرعی برای زندگی در عصر حاضر قلمداد می‌کند. پیروان این عقیده، از یکسو از موازین فقه مذاهب چهارگانه اهل سنت خارج شده‌اند و از سوی دیگر با باز کردن راه اجتهاد بر اساس فهم صحابه، باب پیدایش برخی فتاوی افراطی نادرست و سلیقه‌ای را گشوده‌اند. شکل‌گیری چنین عقیده‌ای از سده چهارم هجری قمری آغاز شد، اما بعدها توسط ابن‌تیمیه و شاگردانش مدون شد و نهایتاً با محمد بن عبد‌الوهاب و از طریق حاکمان آل سعود در دوران معاصر تجدید حیات یافت.

به سلفی‌ها به اعتبار نام محمد بن عبدالوهاب، وهابی نیز اطلاق می‌شود. در این سیاق، «تکفیری» عنوانی است که به فرد یا جریانی اطلاق می‌شود که غالباً برخاسته از قرائت‌‌های مختلف سلفی وهابی، مسلمانان را به‌صرف آنکه با آنان هم‌عقیده نیستند، بر خلاف معیارهای شرعی شناخته‌شده، متهم به کفر و خروج از دین می‌کنند. کافر خواندن مسلمانان و یا اصولاً مذاهب اسلامی، پیامدها و واکنش‌های عملی مهمی در جوامع اسلامی دارد. چنانکه فتاوی تکفیری در پس بسیاری از اقدامات تروریستی پاکستان و عراق و اخیراً جنایت شهادت شیعیان مصر، قرار دارند.
شیعه‌شناسیِ گروه‌های مختلف سلفی‌ (وهابی‌) اعم از جهادی و تکفیری و یا رسمی و علمی، به‌رغم همه اختلاف‌نظرهای درونی‌شان درباره دیگر مسایل، کما‌‌بیش شکلی یکسان و مشابه دارد و معمولاً متأثر از آثار ابن‌تیمیه و شاگردش ابن‌قیم الجوزی است که اثرگذارترین شخصیت‌ها بر سلفی‌های معاصر چون محمد بن‌عبد‌الوهاب و شاگردانش بوده‌اند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

در حال حاضر یکی از عوامل مهم فتنه گری در منطقه جریان سلفی تکفیری است که در لباس دفاع از سنت، عملا در مسیر منافع غربیان گام برمی دارد.
در حضور این افراد در محافل و جوامع و انتشار آثار و فرآورده های فرهنگی آن در برخی از مراکز، باعث جلب توجه برخی از جوانان پرشور که از اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران به ستوه آمده اند، شده است.

سیر تحول

سلفی‎ها روایات خود را مستقیما از احمد بن حنبل (متولد 241)، احمد بن تیمیه (متولد 728)، ابن القیم الجوزیه(متولد 751) و محمد بن عبدالوهاب تمیمی نجدی (متولد 1115-1206) می‎گیرند. 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 1 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

سرچشمه تقسیم گناهان به صغیره و کبیره در حقیقت آیات قرآن مجید است. یکی از این آیات چنین است: «اِنْ تَجْتَنِبُوا کَباِئَر ماتُنْهَؤنَ عَنْهُ نُکَفرِّعَنْکُمْ سَیئاتِکُم؛ اگر از گناهان کبیره بپرهیزید، از گناهان کوچک شما در می‏گذریم»( نساء (4) آیه 31).
اکنون باید دید که میزان کوچک و بزرگ بودن گناه چیست؟ در نظر علمای دینی هر گناه(کبیره یا صغیره) از آنجا که مخالفت با فرمان خداوند است به خودی خود گناهی بزرگ است. مقیاس کوچک و بزرگ بودن گناه این نیست که آن را نسبت به ساحت مقدّس خداوند بسنجیم؛ زیرا براساس این سنجش همه گناهان، کبیره است. این تقسیم نظر به سنجش یک دسته از گناهان نسبت به دسته دیگر است. در این سنجش عموم گناهان دو دسته‏اند:
1. گناهان کبیره؛ 2. گناهان صغیره.
به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 5 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

ا سلام و سپاس از ارتباط تان با این مرکز
مهم ترين اقدام مختار را مي‏توان مقابله با سپاه شام دانست. اين مقابله در سال 67 هجري ميان سپاه اعزامي مختار، به فرماندهي ابراهيم بن اشتر، و سپاه شام، به فرماندهي عبيد الله بن زياد، صورت گرفت. در اين جريان برخي از مهم ترين رهبران شام، كه مدتها در جنگ هاي مختلف عليه عراق شركت كرده بودند، كشته شدند. عبيد الله بن زياد، حصين بن نمير سكوني، شرحبيل بن ذي الكلاع، از كشته شدگان بودند. باقيمانده سپاه نيز لنگان و گريزان در سرزمين موصل آواره گشتند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

سوال :

سلام من از زمان بلوغ تا چند ماه قبل از ازدواج هر چند به صورت نا مرتب وگاهگاه استمناكردم به همين علت فكر مي كردم سيستم جنب شدن من مختل شده وبا مختصري تحريك حتي با صحبت يا مشاهده صحنه هاي محرك آبي از من بيرون مي آمد كه من فكر مي كردم مني هست وغسل مي كردم اما حالا كه 6 سالي هست ازدواج كرده ام وصاحب بچه هم شده ام در كتابي مطالعه كردم كه تنها آبي كه بعد از تحريك شديد آنهم با فشار بيرون بپاشد مني است وغسل دارد واگر غير از اين باشد مذي يا وذي است وپاك مي باشد واين در حالي است كه من اين چند سال بعد از تماس بدن همسرم فكر مي كردم جنب شده ام وغسل مي كردم حال مي خواهم بپر سم آيا منظور از جستن همان پاشيدن به بيرون است يا اينكه در داخل آلت با جستن بيرون بيايد هر چند آرام از آلت خارج شود وبه بيرون نپاشد چون ملاك براي من در اين چند سال با شهوت بودن و با جستن { دقت شود جستن داخل آلت ونه پاشيده شدن به بيرون } از داخل آلت به بيرون آمدن را ملاك مني بودن وجنب شدن مي دانسته ام حال آيا اين چند سال من اشتباه مي كرده ام وتكليف نمازهايي كه با غسل جنابت خوانده ام چيست؟

پاسخ: 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 11

درباره ما
در این سایت قصد دارم تا شما را با وهابیون و شبکه وهابی و داعش و جنایاتشان بیشتر اشنا کنیم . با ما همراه باشید سال تاسیس : 1392/11/3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 1,380