loading...
وب سایت جهانی پیام نبی - وهابیت-داعش
ناشناس بازدید : 16 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

تکفیری ها وحشی مدتی است که علاوه بر کشتن وحشیانه مردم، برای آنکه نطفه های حرامشان نیز بی اثر نماند اقدام به آموزش کودکان خود برای جنایت می کنند.

 

به نظر نویسنده این ویلاگ ضروریست به هر نحو ممکن دنیا را از وجود چنین شیاطین و حامیان آنها آگاه سازیم .

 

دیوهایی که در قیافه انسان حلول یافته و در مقدس ترین مکان جهان از ابتدای پیدایش زمین حاکم شده اند و به اسم دین هر روز ده ها نفر را به خاک و خون می کشانند! 

برای دریافت کلیپ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 15 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

به گزارش «شیعه نیوز» ، به دنبال سفر «حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی کورانی» از علمای لبنانی مقیم قم به مصر و افتتاح نخستین حسینیه رسمی توسط وی در قاهره، غوغاسالاری شخصیت‏ها و رسانه‏ های سلفی علیه شیعیان ادامه دارد.


در همین راستا «شیخ محمد بن عبدالملك زغبی» روحانی مصری وابسته به رژیم سعودی، با صدور بیانیه‏ای خصمانه سفر کورانی به مصر و افتتاح حسینیه در مصر را محکوم کرد و آن را تلاش برای ترویج "عقائد فاسد شیعیان"(!) در مصر خواند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 2 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

اين روستاها شامل زعفران، پاونار، كوئيك، احمدآباد، شهرك صدرا، محله فولادى شهرستان سرپل ذهاب مى‏ باشد.اين افراد با مراجعه حضورى به درب منازل ساكنين، اقدام به خريدارى خانه‏هاى مذكور با قيمت بالاتر از قيمت واقعى مى‏ نمايند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

 

به گزارش «شیعه نیوز»، شنيده شده از ابتداى سال جارى، افرادى با گرايش به اعتقادات وهابيت اقدام به خريد منازل در روستاهاى مرزى و محله‏ هاى تجارى شهرستان سرپل ذهاب در راستاى اهداف مشكوك نموده‏ اند.

 

 اين روستاها شامل زعفران، پاونار، كوئيك، احمدآباد، شهرك صدرا، محله فولادى شهرستان سرپل ذهاب مى‏ باشد.اين افراد با مراجعه حضورى به درب منازل ساكنين، اقدام به خريدارى خانه‏هاى مذكور با قيمت بالاتر از قيمت واقعى مى‏ نمايند.

از ديگر مكان‏هاى مورد نظر خريداران، خانه‏ هاى اطراف مسجد اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب مى ‏باشد كه بارها بدون اطلاع صاحب منزل به درب خانه مراجعه نموده و عنوان داشته‏ اند براى خريد از طرف بنگاه آمده ‏ايم در حالى‏كه اصلاً طرف قصد فروش خانه را نداشته است.

 

مطرح است افرادى كه مبادرت به اين امر مى ‏نمايند، وهابى بوده و توسط افرادى در خارج از كشور تأمين مالى مى ‏شوند. 

ناشناس بازدید : 0 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر چه انشقاق شیعه و سنی به تاریخ صدر اسلام و مسئله جانشینی پیامبر (ص) باز می گردد، ولی ابن تیمیه نیز در این جریان نقش مهمی ایفا كرد (1328 و 1263. ت). وی پیشگام جدلیون سنی بود و اعتقادات شیعی را به شیوه ای نظام مند و با شدت تمام مورد انتقاد قرار داد. 
علمای وهابی با الهام از آثار ابن تیمیه شیوه وی را در اهانت و توهین به شیعیان در پیش گرفتند. 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 3 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

نوشتن این آیه «و قل اعملوا فسیری‌الله عملکم و رسوله» بر برخی از اعمال خطاست، رسول صلی‌الله علیه و آله پس از رحلتش نمی‌تواند ببیند، فقط خداوند می‌بیند، پس کتابت این آیه اشتباه است!

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 5 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

در این بیانیه شدیداللحن آمده است: نظام وهابی تکفیری سعودی با همراهی دولت های کفر و استبداد و با رهبری آمریکا برای حمله به سوریه آماده شده اند. مردان حزب الله آماده جوابگویی دخالت مستقیم عربستان در سوریه هستند ، عربستانی که تروریست های تکفیری را برای انفجارهای انتحاری، قتل و کشتار، تجاوز و تخریب مراقد اهل بیت (علیهم السلام) به عراق و سوریه می فرستد.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 4 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

عمده ی مدافعان عراقی «حرم زینب کبری(سلام الله علیها)»، اعضای گروهی به نام «عصائب اهل حق» هستند که در سال 2004 میلادی، در عراق تاسیس شد.این گروه، از وفاداران به خاندانِ «صدر» بودند و در برابر اشغالگری آمریکا در عراق نیز، مقاومت سختی از خود نشان دادند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مشرق،  بیش از دو سال است که ایادی فرقه‌ی ضاله‌ی «وهابیت» و «تکفیریون»، با هدایت و پشتیبانی مستقیمِ متحدانِ منطقه ای ایالات متحده ی آمریکا، کشور سوریه را محل تاخت و تاز خود قرار داده اند و در این میان، عتبات مقدسه ی شیعیان نیز مورد تعدی و تخریب قرار گرفته است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ناشناس بازدید : 4 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

منتشرکنندگان این سخن ادعا کرده اند که مفهوم آن تماما با تروریست های داعش منطبق است کسانی که پرچم های سیاه دارند ، اسامی شان ، کنیه است مانند "ابو مصعب، ابوالبراء و... " و نسبتهایشان به شهرها می رسد مانند "البغدادی، الحرانی و..." .

 

به گزارش «شیعه نیوز»، شبکه های اجتماعی اینترنتی به تازگی حدیثی را منتشر نموده اند و مدعی شده اند این سخن منسوب به امام علی علیه السلام و در مورد سلفی های تکفیری است که امروز جنایاتشان را به نام اسلام انجام می دهند. 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 11

درباره ما
در این سایت قصد دارم تا شما را با وهابیون و شبکه وهابی و داعش و جنایاتشان بیشتر اشنا کنیم . با ما همراه باشید سال تاسیس : 1392/11/3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 1,462